نوشته شده توسط : علی

انگار نه انگار که وبلاگ گروهی داریم . فکر کنم بیشتر نویسندگان به خواب زمستانی فرو رفتن! تازگی نویسندگانمون کم کار شدن<<<< از همه نویسندگان می خوام:

 1.هر روز حداقل دو مطلب در وبلاگ بذارن،

2.راجع به مطالب همکاراشون نظر بدن،

3.همه نویسندگان می تونن (موضوعات مطالب) رو ویرایش کنن.

به هدف وبلاگمون فکر کنین، ما جوانان وبلاگی در سطح المپیک درست خواهیم کرد.

تا بعد خدا نگهدار.



:: موضوعات مرتبط: اخبار وبلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 132
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 3 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

سلام به همه

خب، بالاخره طبق وعده ای که داده بودم قالب وبلاگ عوض شد. از همه به خاطر طول کشیدن طراحی قالب معذرت می خوام. لازم توضیحاتی در این مورد بدم:

امیدوارم از قالب خوشتون اومده باشه!

از نویسندگان تقا ضا می کنم نظرات،پیشنهادات و انتقاداتشون رو در مورد قالب بنویسن.

هر نویسنده ای که کار با فتوشاپ بلده، ازش می خوام یه بنر زیبا برای قالب جدیدمون درست کنه .

من تا شنبه نمی تونم به وبلاگمون سر بزنم . چون به اینترنت دسترسی نخواهم داشت. پس از همه نویسندگان میخوام خودشون یه جورایی وبلاگو بچرخونن.

پس نظر یادتون نره.

فعلا..



:: موضوعات مرتبط: اخبار وبلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 43
|
مجموع امتیاز : 43
تاریخ انتشار : 25 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

سلام. یه خبر جدید برای نویسندگان وبلاگ جمعی(جوانانه):

قالب این وبلاگ به زودی تغییر میکند.

اینجانب دو روزه دارم یه قالب خوب و مناسب برای وبلاگ گروهیمون طراحی می کنم که فکر کنم تا چند روز آینده آماده بشه و ما دیگه از شر این قالب پیش فرض لوکس بلاگ راحت بشیم. از همهتون معذرت می خوام که تغییر قالب زیاد طول میکشه چون من یه روز در میون امتحان میان ترم دارم ولی با همه ی این اوصاف سعی میکنم زودتر جمع و جورش کنم.

از همه ی شما نویسندگان می خوام که اگه پیشنهادی برای قالب جدید وبلاگمون دارید تو نظرات بگید تا من از اونا استفاده کنم و بتونم یه قالب همه فن حریف! بسازم.

یا حق.



:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 21 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

شاید خیلی از دوستان وبلاگ نویس( والبته همکاران نویسنده  وبلاگ جوانانه) بخوان بدونن چیکار کنیم وبلاگ خوبی داشته باشیم. و یا اینکه حتما بعضی از وبلاگ ها رو دیده اید که واقعا آبروی هر چی وبلاگ نویس رو برده . ادعای وبلاگ نویسی حرفه ای ندارم . ولی به اندازه یک کسی که دوسال وبلاگ می نویسه خودم رو قبول دارم . به هر حال بریم سر اصل مطلب، این وبلاگ جدیدمون نباید چه جوری باشه.

 در زیر چند نمونه از انواع وبلاگ های ایرانی روبراتون شرح دادم که بعدا انشاالله موارد دیگری هم ذکر میکنم.

 

1.وبلاگ جمعه بازاری!!!!( تو پستهای قبلی در موردش نوشتم)برای خوندنش اینجا کلیک کنید.

 

 

2.فتوکپی وبلاگ

این وبلاگ ها به نظرم بدترین نوع وبلاگ هستن.

 

خوب به هر جا سر می زنن سریع کپی و پیست می کنن  و تهش می نویسن خودم نوشتم . حالا مطلب خوب باشه یا فحش باشه  فرقی نمی کنه (ممکنه فحش به خودش باشه ) چون نمی خونن فقط کپی و پیست می کنن . البته سوتی های این چنینی هم تو مطالبشون زیاده:

 

نظریه ی نسبیت انیشتین رو خودشون نوشتن

 

سایت گوگل رو خودشون طراحی کردن

 

سیب از روی درخت افتاد و قانون جاذبه رو کشف کردن

 

 

زیاد جدی نگیرید اگه مطالبی که نقل می کردن رو می خوندن، اینطوری نمی شد!

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

از شما نویسندگان محترم وبلاگ گروهیه(جوانانه) تقاضا دارم وبلاگمون رو به سمت (فتوکپی وبلاگ) پیش نبرن، و از خلاقیت خودشون برای نوشتن مطالب استفاده کنن ( اگه مطالبو خودتون بنویسید خیلی ارزش داره)، شما می تونید درباره اهداف ، خاطره ها، مشکلات ، و نظرات و صحبت هایه جوانانه خودتون بنویسید تا بینندگان جوان ما از آنها لذت ببرند.

نکته: البته کپی کردن ضروری و یا مهم و یا مطالب واقعا جذاب و زیبا مانعی ندارد.(با ذکر منبع)



:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 21 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

از نویسندگان محترم وبلاگ جوانانه خواهشمندم برای تکمیل پروفایل خود اقدام نمایند. شما نویسنده عزیز می توانید اطلا عات خودرا ( به طور مثال شبیه اطلاعات من) به صورت پستی موقت ارسال کنید(اسال موقت پست و عدم نمایش در وبلاگ) تا من بعد از جمع بندی همه آنها را در بخشی جداگانه در قالب وبلاگمون برای نمایش عموم بزارم.البته تکمیل بروفایل اختیاری میباشد(ولی بهتره که پر کنید. شما می توانید عکس خود رانیز به صورت اختیاری ارسال کنید.

با تشکر (علی)

 

وهمچنین:

 

اینجانب قصد دارم یک نظر سنجی برای وبلاگ تهیه کنم. اما می خواهم سوالات  و جواب نظر سنجی را به همه پرسی بگذارم. از شما نویسندگان محترم می خواهم هر کدام نظرات خود را مبنی بر طراحی نظر سنجی وبلاگمون اعلام کنید.

یا حق.



:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

screen saver بسیار زیبا و جذاب

اين  screen saver باعث ميشه دسكتاپ پر آب بشه و جلوه ي زيبايي به دسكتاپتون بده.

اميدوارم خوشتون بياد

حجم ~ 768KB

                                                             دانلود



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 18 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بنا به درخواست یکی از دوستان در راجع به نحوه فرستادن ایمیل براین شدم تا آموزشی برای این دوست گرامی در وبلاگ قرار دهم.امیدوارم که از طریق این آموزش بتوانند نحوه کار با ایمیل را یاد بگیرند.

چگونه در یاهو ایمیل بفرستیم

آموزش ساختن ایمیل در یاهو

همه چیز در مورد صفحه اصلی یاهو

 

متشکرم از دوست خوبم پیمان (منبع )که منو در نوشتن مطلب یاری کرد.



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

ایمیل یاهو

در یکی از نظرهای این وبلاگ، دوستی فرمودند در مورد اصطلاحات موجود در صفحه ایمیل یاهو توضیح بدهیم. ما هم اطاعت می کنیم. این مطلب به بررسی قسمت های مختلف موجود در صفحه اصلی ایمیل یاهو می پردازد.

اگر هنوز ایمیل یاهو نساخته اید، مطلب مراحل ساخت ایمیل یاهو را بخوانید.

_____________________________________

- ورود به صفحه اصلی ایمیل یاهو برای اولین بار

زمانی که شما برای اولین بار وارد ایمیل یاهو خود شوید، با صفحه ای به شکل زیر مواجه می شوید:

ورود به صفحه اصلی ایمیل یاهو برای اولین بار

برای اینکه بتوانم در مورد امکانات صفحه اصلی یاهو برای شما توضیح بدهم، آنرا به 8 بخش تقسیم کرده ام. در شکل، هر بخش با یک مستطیل رنگی مشخص شده است. بر روی عکس بالا کلیک کنید تا آن را در صفحه ای جدید با اندازه اصلی مشاهده کنید (یا اینکه آن را دانلود کنید). عکس را تا پایان این مطلب باز نگاه دارید، چون برای توضیحات به آن احتیاج خواهیم داشت.

1. مستطیل قرمز (بالا سمت چپ):

در این قسمت شما لوگو (علامت) یاهو را مشاهده می کنید، با کلیک بر روی آن همواره به صفحه اصلی یاهو (همین صفحه که در آن هستیم) برده می شوید، پس در طول این مطلب هرگاه گفتم به صفحه اصلی یاهو بروید، بر روی لوگوی یاهو کلیک کنید.

2. مستطیل آبی (بالای صفحه):

در این مستطیل شما نوشته های مختلفی را مشاهده می کنید. بالا سمت چپ این مستطیل نوشته است Hi, payamtestmail که البته بجای payamtestmail شما نام کاربری ایمیل خود را مشاهده می کنید.

نوشته بعدی Sign Out است، با کلیک بر روی Sign Out شما از حساب یاهو خود خارج می شوید. پس  Sign Out برای زمانی است که شما دیگر در ایمیل یاهو کاری ندارید و می خواهید از آن خارج شوید.

کنار Sign Out نوشتۀ What's New قرار دارد، با کلیک بر روی این نوشته، به صفحه ای برده می شوید که توضیحاتی در مورد امکانات جدید ایمیل یاهو دارد.

نوشته بعدی Mail Classic است، با کلیک بر روی این نوشته ایمیل یاهو شما به نسخه قدیمیتر ایمیل یاهو تبدیل می شود. برای اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید.

سمت راست مستطیل آبی خود سه بخش است. با کلیک بر روی Yahoo شما به صفحه اصلی یاهو (Yahoo.com) و با کلیک بر روی My Yahoo به سرویس "یاهوی من" (My.Yahoo.com) برده می شوید، ممکن است این سرویس را نشناسید، مهم نیست این بخشی از ایمیل یاهو نیست، بلکه لینکی است به یک سرویس دیگر از یاهو.

سمت راست مستطیل آبی هم که ابزاری برای جستجوی سریع توسط یاهو قرار دارد.

3. مستطیل نارنجی (پایین لوگوی یاهو):

در این مستطیل سه گزینه موجود است. همانطور که از نام آن مشخص است، Check Mail برای چک کردن (بررسی) ایمیل هایی است که دریافت کرده اید و به اصطلاح در اینباکس شما هستند. پس اینباکس (inbox) شما در واقع مثل صندوق نامه های شما است. پایینتر توضیحات بیشتری در مورد اینباکس خواهیم داد.

New به معنی "جدید" است و اینجا به معنی "ایمیل جدید"، با کلیک بر روی این دکمه به صفحه "ارسال ایمیل یاهو" برده می شوید. اگر مایلید با نحوه فرستادن ایمیل در یاهو آشنا شوید، مطلب چگونه در یاهو ایمیل بفرستیم؟ را بخوانید.

سومین قسمت از مستطیل نارنجی برای جستجو در ایمیل های دریافتی شما است. فرض کنید شما چند ماه پیش یک ایمیل در مورد مدل جدید دوربین نیکون (Nikon P5100) دریافت کرده اید. حالا بعد از چند ماه قصد دارید آن ایمیل را دوباره بخوانید. فقط کافیست لغات کلیدی داخل آن ایمیل (در اینجا Nikon P5100) را در مستطیلی که داخل آن نوشته Search Mail... وارد کنید و بر روی دکمه Go کلیک کنید، یاهو ایمیل هایی که در آنها این لغات وجود دارد را به شما نشان می دهد.

4. مستطیل آبی کمرنگ (وسط صفحه):

در این قسمت شما جدیدترین اخبار را مشاهده می کنید.

5. مستطیل بنفش (وسط، سمت راست):

محل تبلیغات یاهو است.

6. مستطیل زرد (پایین مستطیل آبی):

سمت چپ این مستطیل " تب " ها (tabs) قرار دارند. تب ها را شاید بتوان صفحه هایی داخل یک صفحه تعریف کرد. در اینجا شما دو تب Home و Inbox 1 message را مشاهده می کنید. ما الآن در تب Home هستیم، تب Inbox 1 message در واقع ما را به اینباکس می برد و متذکر می شود که شما یک ایمیل نخوانده (1 message) دارید.

سمت راست مستطیل زرد سه نوشتۀ Mobile، Options و Help قرار دارد. اگر بر روی Mobile کلیک کنید صفحه جدیدی باز می شود که برای شما توضیح میدهد چگونه از طریق موبایلتان وارد ایمیل یاهو شوید.

Options جاییست که تنظیمات ایمیل یاهو قرار دارد، این قسمت خود مطلبی جدا طلب می کند. Help هم راهنمای ایمیل یاهو است (به زبان انگلیسی).

7. مستطیل صورتی (پایین مستطیل زرد):

در این قسمت شما اطلاعاتی در مورد وضعیت آب و هوا، تاریخ و ... را مشاهده می کنید. لینکی هم به اینباکس وجود دارد. در مورد اینباکس توضیح خواهیم داد.

8. مستطیل سبز (سمت چپ صفحه):

شاید بتوان این قسمت را مهمترین قسمت صفحه اصلی ایمیل یاهو نامید. نوشته های موجود داخل این مستطیل عبارتند از:

- Inbox: شما را به اینباکس* می برد، عدد روبروی آن نشان دهنده تعداد ایمیل هایی است که هنوز نخوانده اید.

- Drafts: پیش نویس ایمیل های شما در اینجا ذخیره می شوند (ایمیل هایی که کامل/ناقص نوشته شده اند، اما هنوز ارسال نشده اند)

- Sent: ایمیل های فرستاده شده از طرف شما.

- Spam: اسپم ها (ایمیل های ناخواسته) در اینجا ذخیره می شوند. اسپم ها ایمیل هایی هستند که یاهو/شما آنها را بی مصرف و مزاحم تشخیص می دهید، مانند ایمیل های تبلیغاتی که شما برای آنها درخواست نداده اید و ... . با کلیک بر روی نوشتۀ Empty که روبروی آن قرار دارد، تمام اسپم های ذخیره شده پاک می شوند.

- Trash: اینجا سطل زباله ایمیل های شماست! ایمیل هایی که پاک می کنید برای مدت محدودی در این قسمت ذخیره می شود تا اگر نظرتان عوض شد بتوانید آنها برگردانید. با کلیک بر روی نوشتۀ Empty که روبروی آن قرار دارد، تمام ایمیل های داخل سطل زباله پاک می شوند.

- Contacts: محل نگهداری اطلاعات مختلف در مورد افرادی که از طریق ایمیل با آنها در ارتباط هستید.

- Calendar: تقویم یاهو است.

- Notepad: جایی برای نوشتن یادداشت های مختلف.

- My Folders: شما می توانید بر اساس معیارهای مختلف ایمیل های دریافتی خود را در پوشه های مختلف قرار دهید. در این قسمت شما پوشه های خود را مشاهده می کنید. (در حال حاضر پوشه ای موجود نیست.)

.

* همانطور که قبلا اشاره کردم، اینباکس (inbox) جاییست که ایمیل های دریافتی شما آنجا ذخیره می شوند. بطور پیش فرض اینباکس شما به این صورت است که شما لیست ایمیل های دریافتی خود را در مستطیل بالا مشاهده می کنید، زمانی که بر روی یکی از آنها کلیک کنید محتوای آن در مستطیل پایینی نشان داده می شود.



:: موضوعات مرتبط: ایمیل چیست؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 921
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

ایمیل یاهو

در مطلب قبل نحوه ساخت ایمیل در یاهو را فرا گرفتیم. در این مطلب می آموزیم که چگونه برای دیگران از طریق یاهو ایمیل ارسال کنیم.

* هر کجا که با مشکلی مواجه شدید یا سوالی برایتان پیش آمد، در بخش نظرت وبلاگ مطرح کنید.

مراحل زیر را برای فرستادن ایمیل در یاهو طی کنید:

1. وارد ایمیل یاهو خود شوید (به آدرس http://mail.yahoo.com بروید. در ستون سمت چپ نام کاربری و رمز عبور خود را به شکل زیر وارد کنید، سپس بر روی دکمه Sign in کلیک کنید).

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید

وارد ایمیل یاهو خود می شوید که به شکل زیر است (برای مشاهده عکس زیر در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید).

صفحه ایمیل یاهو بعد از اولین ورود

اگر صفحه ایمیل شما شبیه عکس بالا نبود، بر روی لینک All-New Mail که بالا سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید.

بر روی لینک All-New Mail کلیک کنید

2. گوشه بالای سمت چپ صفحه بر روی دکمه New (image) کلیک کنید.

3. اگر مایلید فایلی را (عکس، سند، …) ضمیمه ایمیل خود کنید، از دکمه Attach استفاده کنید.

4. روبروی To ایمیل فرد یا افرادی که می خواهید برای آنها ایمیل بفرستید را مشخص کنید. اگر می خواهید برای چند نفر همزمان ایمیلی را ارسال کنید، بین آدرس ایمیل ها از علامت ; استفاده کنید.

اگر مایلید ایمیلی که می فرستید را فرد دیگری به غیر از گیرنده اصلی آن مشاهده کند، ایمیل فرد مذکور را روبروی Cc وارد کنید.

روبروی Subject موضوع ایمیل را وارد کنید.

وارد کردن آدرس ایمیل گیرنده و موضوع ایمیل

5. حالا به بخش اصلی می رسیم: نوشتن متن ایمیل.

مستطیل بزرگ پایین صفحه جاییست که شما باید متن ایمیل را در آن بنویسید. بالای این مستطیل شکلهایی وجود دارند:

u

مستطیل سمت چپ برای تغییر فونت نوشته ها استفاده می شود. مستطیل دومی برای تغییر اندازه متن است. B برای برجسته کردن متون بکار می رود. I برای مایل (ایتالیک) کردن متون است. U برای اضافه کردن خط زیرین به نوشته ها استفاده می شود.

باقی شکل ها:

image

اولین شکل از سمت چپ برای تغییر رنگ متن است، قسمتی از متن که می خواهید رنگ آن عوض شود را انتخاب کنید و بر روی این شکل کلیک کنید، با انتخاب رنگ مورد نظر، رنگ متن عوض خواهد شد. دومین شکل از سمت چپ برای پررنگ کردن (هایلایت) متون است. سومین شکل از سمت چپ برای اضافه کردن شکلک ها به متن است (مثال: لبخند، گریه، گل، …). چهارمین شکل برای اضافه کردن لینک به متن است و آخرین شکل برای اضافه کردن یک خط افقی.

سه شکل سمت راست برای تعیین جهت متن و اضافه کردن لیست به متن هستند.

حالا ایمیل شما آماده است. این نمونه را ببینید.

6. برای فرستاده شدن ایمیل بر روی دکمه Send (بفرست) کلیک کنید.

کمی صبر کنید تا ایمیل فرستاده شود.image

شکل زیر به شما می گوید که ایمیلتان با موفقیت ارسال شده است:

image

حالا نام و نام خانوادگی فردی که صاحب ایمیل است را وارد کنید:

image

بر روی دکمه OK کلیک کنید.

تبریک می گویم، شما با موفقیت اولین ایمیل خود را فرستادید.

_



:: موضوعات مرتبط: ایمیل چیست؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ایمیل یاهو

آموزش ساختن ایمیل یاهو (یاهو میل/Yahoo! Mail)

** به هنگام خواندن این مطلب اگر هر جای کار با مشکلی مواجه شدید یا سوالی داشتید حتما در بخش نظرات آنرا مطرح کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

ساختن ایمیل در یاهو برای همگان آزاد و رایگان است. اگر شما هم مایل هستید در یاهو صاحب ایمیل شوید، فقط کافیست مراحل زیر را با دقت طی کنید:

1. به آدرس http://mail.yahoo.com بروید، برای اینکار یا بر روی این لینک کلیک کنید، یا آدرس آنرا به شکل زیر در مرورگر خود وارد کنید.

آدرس را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کنید

2. پس از آنکه صفحه ایمیل یاهو کاملا باز شد، بر روی دکمه نارنجی رنگ Sign up for Yahoo که بالا سمت راست صفحه قرار دارد کیلک کنید.

بر روی دکمه Sign up for Yahoo! کلیک کنید

البته اگر فردی (یا خود شما) با کامپیوتری که استفاده می کنید قبلا یک ایمیل یاهو ساخته باشد آنوقت دکمه نارنجی رنگی ظاهر نمی شود و بجای آن شما باید بر روی لینک Sign Up که پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. زمانی که شما این مطلب را می خوانید ممکن است جای آن تغییر کرده باشد؛ در هر حال شما باید چیزی شبیه Sign Up را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید

3. پس از کلیک بر روی دکمه !Sign up for Yahoo (یا لینک Sign Up) شما به صفحه ای هدایت می شوید که باید مشخصات خود را با دقت در بخشهای مربوط وارد کنید، نگران انگلیسی بودن نوشته ها نباشید، ما تک تک مراحل را همراه هم طی خواهیم کرد:

فرم ثبت نام ایمیل یاهو 3 قسمت اصلی دارد:

- قسمت اول فرم ثبت نام (Tell us about yourself…) از شما می خواهد مشخصات خود را وارد کنید:

روبروی نوشته My Name، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

روبروی نوشته Gender بین دو گزینه Male (مذکر) و Female (مونث) گزینه مناسب را انتخاب کنید.

روبروی Birthday تاریخ تولد خود را (میلادی) مشخص کنید. (اگر تاریخ تولد میلادی خود را نمی دانید، از این برنامه تبديل تاريخ شمسی به معادل ميلادی استفاده کنید.)

روبروی I live in کشوری که در آن ساکن هستید را انتخاب کنید.

ربروی Postal Code، کد پستی خود را وارد کنید (5 رقمی).

نمونه پر شده قسمت اول فرم ثبت نام ایمیل یاهو:

نمونه پر شده قسمت اول فرم ثبت نام ایمیل یاهو

- در قسمت دوم ثبت نام (Select an ID and password)، شما باید برای خود یک نام کاربری و رمز عبور (پسورد) انتخاب کنید. نام کاربری شما (Yahoo ID) مشخصه ای است که از این به بعد برای شناسائی شما استفاده می شود، پس در انتخاب آن دقت کنید.

روبروی Yahoo! ID and Email دو مستطیل را مشاهده می کنید، در مستطیل اولی، نام کاربری موردنظر خود را وارد کنید. سعی کنید نامی با معنی انتخاب کنید که به خاطر سپردن آن کار دشواری نباشد. (برای مثال من ممکن است payamrahmani را انتخاب کنم و اگر موجود نبود، عددی را به آخر آن اضافه کنم). اگر نام کاربری مورد نظر شما از قبل توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد،  پیام قرمز رنگ This ID is not available را مشاهده خواهید کرد که باید نام کاربری مورد نظر خود را تغییر دهید. مستطیل دومی هم بخش دوم ایمیل شما خواهد شد، برای این قسمت  شما سه گزینه yahoo.com، ymail.com و rocketmail.com را دارید.

روبروی Password رمز عبوری (پسورد) برای خود انتخاب کنید.

روبروی Re-type Password رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.

(رمز عبوری که انتخاب می کنید را در اختیار هیچکس قرار ندهید، در انتخاب رمز عبور از حروف و اعداد استفاده کنید تا رمز عبورتان امن باشد. همچنین سعی کنید در رمز عبورتان از نام خودتان، شماره شناسنامه و موارد مشابه دوری کنید چون نشخیص آنها برای دیگران آسان است)

مستطیل های سبزی که وجود دارند به شما نشان می دهند که رمز عبور شما چقدر امن است، مستطیل های بیشتری که سبز شوند، رمز عبور شما امن تر است. نمونه پر شده قسمت دوم فرم ثبت نام ایمیل یاهو:

نمونه پر شده قسمت دوم فرم ثبت نام ایمیل یاهو

- قسمت سوم (In case you forget your ID or password) بخشی است که شما باید به مواردی پاسخ بدهید. اگر روزی شما نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کنید، این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد که آنها را دوباره به دست بیاورید.

روبروی Alternative Email شما باید یک ایمیل از خود ذکر کنید، اگر در حال حاضر ایمیل دیگری دارید (جیمیل، ایمیل یاهو، لایو، هات میل، …) آنرا در این قسمت ذکر کنید، این ایمیل بسیار مهم است چرا که اگر روزی رمز عبور خود را فراموش کنید و به یاهو اطلاع بدهید، رمز عبور را به این ایمیل برای شما می فرستد. پس فقط اگر به ایمیل خود اطمینان دارید آنرا در این قسمت ذکر کنید.

اما اگر اولین بار است که ایمیل می سازید و ایمیل دیگری ندارید، این قسمت را خالی بگذارید.

روبروی Secutiry Question شما باید یکی از سوالات امنیتی را انتخاب کنید، این قسمت هم در آینده در صورت فراموش کردن رمز عبورتان در بازیابی آن به شما کمک خوهد کرد. یکی از سوالات را انتخاب کنید.

حالا روبروی Your Answer جواب مناسبی انتخاب کنید. اشتباه نکنید! پاسخ مناسب به سوالات به معنی پاسخ صحیح به آنها نیست چراکه در این صورت افراد دیگر ممکن است جواب شما را به راحتی حدس زده و رمز عبور شما را به دست بیاورند. پس پاسخی که در نظر می گیرید باید تقریبا پاسخی نامربوط باشد، آنرا یادداشت کنید و در جای امنی نگاه دارید تا در آینده اگر لازم شد از آن استفاده کنید.

نمونه پر شده قسمت سوم فرم ثبت نام ایمیل یاهو:

نمونه پر شده قسمت سوم فرم ثبت نام ایمیل یاهو

حالا قسمت های اصلی را طی کرده ایم. در قسمت بعد فقط کافیست نوشته داخل مستطیل را روبروی Type the code shown وارد کنید، اگر خواندن نوشته برای شما سخت است Try a new code را بزنید تا نوشته جدیدی ظاهر شود.

در قسمت بعد گزینه ی Do you agree را تیک بزنید:

پر کردن دو قسمت آخر فرم

نمونه کامل فرم پر شده را می توانید اینجا مشاهده کنید.

حالا بر روی دکمه Create My Account کلیک کنید. اگر قسمتی از فرم را اشتباه پر کرده باشید، در همان صفحه میمانید و پیغام خطایی روبروی قسمت مربوطه به شما داده می شود، آن قسمت را اصلاح کنید. اگر با پیغام خطایی مواجه نشوید، به صفحه تبریک برده می شود که بالای صفحه به شما تبریک گفته است (Congratulations). بر روی دکمه Continue که سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

حالا شما در صفحه اصلی ایمیل خود هستید، تبریک می گویم، ایمیل شما ساخته شده است.



:: موضوعات مرتبط: ایمیل چیست؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

شاید خیلی از دوستان وبلاگ نویس( والبته همکاران نویسنده  وبلاگ جوانانه) بخوان بدونن چیکار کنیم وبلاگ خوبی داشته باشیم. و یا اینکه حتما بعضی از وبلاگ ها رو دیده اید که واقعا آبروی هر چی وبلاگ نویس رو برده . ادعای وبلاگ نویسی حرفه ای ندارم . قبول دارم در مقابل وبلاگ نویسان حرفه ای مثل  زنگوله , یک فتحی , میلاد , کیبرد آزاد , کمانگیر و… باید لنگ بندازم ولی به اندازه یک کسی که دوسال وبلاگ می نویسه خودم رو قبول دارم . به هر حال بریم سر اصل مطلب، این وبلاگ جدیدمون نباید چه جوری باشه.

 در زیر یه نمونه از انواع وبلاگ های ایرانی روبراتون شرح دادم که بعدا انشالله موارد دیگری هم ذکر میکنم.

 

1.وبلاگ جمعه بازاری!!!! 

 

زده وبلاگ تخصصی نرم افزار وقتی واردش می شی بیست تا پنجره پیغام میاد که باید هیOK بزنی.

 

پنجره ۱ : سلام

 

پنجره ۲ : خوبی؟

 

پنجره ۳ : من خوبم.

 

پنجره ۴ : به این سایت خوش آمدی

پنجره ۵ : لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برایم ایمیل کنید

 

پنجره ۶ : اگه دختری این شماره من ******* ۰۹۳۷

 

الی....

 

پنجره ۵۰ : امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید.

 

    البته اگه گزینه ی cancelرو بزنی از وبلاگ خارج می شی و باید دوباره وارد بشی و روز از نو و روزی از نو !

 

تبریک می گم شما با موفقیت وارد شدید اما دیگه اعصاب براتون نمونده!!!!!

 

خوب یک ساعت صبر می کنی تا وبلاگش لود بشه البته یک ساعت رو با سرعت     1Mbpsرو گفتم وگرنه اگه سرعتتون 64 یا Kbps128   هستش که باید چندیدن بار ادعیه و زیارت بخوانید تا وبلاگش لود بشه .

 

ساعت بعد12

 

وبلاگ لود شد . شما می بینید که طرف تصاویر سه بعدی با عینک آفتابی و همچنین ژست های مختلف از خودش انداخته  و این عکس ها با کیفیتی که دارن فقط به درد این می خورن که پلاکارد و بنر باهاشون چاپ کنی . البته کم حجم ترین تصویرش ۵۰۰ مگابایت بوده.

 

یک طرف وبلاگ ستاره بارون هستش . اونور بارون میاد . یک قسمتش باد میاد . پایین برف میاد . وسطش که کاغذ رنگی میریزه

 

چندتا جنگولک هم به نشانگر ماوس چسبیده که فلش توش گم شده . و شما برای کلیک کردن روی یک لینک باید چندبار نشانه گیری و امتحان کنید تا بتونید لینک رو باز کنید.

 

یه دونه از این پیرمردها میاد که لباس آبی ستاره دار پوشیده . اسمش  هم مرلین هست . همونی که کلاه جادوگری داره و میاد حسابی ور میزنه و مثلا داره وبلاگ رو معرفی می کنه و اعصاب براتون نمیذاره .

 

تو وبلاگ  تخصصی نرم افزار آهنگ نازی همدم من داره پخش میشه!

 

هر قسمتی میری  سه کیلو از این تبلیغات کلیکی ها گذاشته که مطالب توش گم میشه و باید با بدبختی مطالب رو جمع بندی کنی . وسط مطلب دو خطی بیست تا بنر تبلیغی گذاشت!

 

هر چی تو وبلاگش پیدا میشه به جز یه نرم افزار تخصصی !!! آشپزی هم هستا!!!

 

مطلبی رو که می خواستی پیدا نکردی . حالا می خوای خارج بشی . دوباره ۵۰ تا پنجره ی جدید میاد . باید خیلی اعصاب داشته باشی که سیستمت رو ری استارت نکنی....

 

خب امیدوارم خوشتون اومده باشه. همانطور که گفتم سعی میکنم برخی انواع دیگر از وبلاگ ها رو معرفی کنم البته سر فرصت. و از نویسندگان وبلاگ هم تقاضای همکاری دارم. لطفا نظر دادن رو فراموش نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 18 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

دوستان عزیزی که مایلند نویسنده شوند و با ما همکاری کنند:

لطفا نام کاربری و رمز عبور خود را در همین پست در قسمت نظرات اعلام کنند البته به صورت خصوصی تا در اسرع وقت یکی از نویسندگان باشند.

متشکرم



:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

از کلیه نویسندگان میخواهم اگر مایلند(اختیاری) اطلاعات خود را همانطور که من وارد کردم به ترتیب در قسمت نظرات همین وبلاگ بنویسند تا من باجمع آوری آنها برای هر کدام از کاربران پروفایل ساخته و آن را در وبلاگ قرار دهم. متشکرم

 



:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سلام. شاید براتون سوال پیش بیاد که من کی هستم؟!!!

علی هستم. مردی برای تمام فصول! با زلزله رودبار به دنیا آمدم . با زلزله بم بالغ شدم و نمی دانم ... شاید با زلزله تهران بمیرم.

مذکر!

20 سال سن

دانشجوی ترم سوم رشته مهندسی فناوری اطلاعات

در استان گیلان شهر صومعه سرا زندگی می کنم.

کتاب: هری پاتر

فیلم : فرا زمان

سریال: prison break

موسیقی: پاپ(خواجه امیری، یگانه)

ورزش: فوتبال، شطرنج

جمله مورد علاقه:خداوند به مشکلات ریاضی ما اهمیت نمی دهد. او به صورت عملی انتگرال میگیرد!

مهارت ها: منچ با مانع. تودوزی تانک. آبیاری گباهان دریایی.

 



:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فراخوان نویسندگی

این وبلاگ گروهی از وبلاگ نویسان جوان برای نویسندگی ثبت نام به عمل می آورد.

 

همچنین (جوانانه) اهداف مشخصی را دنبال می کند وبه دنبال جمع کردن نویسندگان حاذق و جوان می باشد، بعد از مدت کوتاهی نویسندگان بر اساس فعالیت خود درجه بندی میشوند و از بین آنها هیئت مدیره وبلاگ جوانانه برگزیده میشوند.

جوانانی که علاقه مند به ثبت نام به عنوان نویسنده ، برای یاری ما در آپدیت وبلاگ جوانانه هستند می توانند با دارا بودن شرایط ثبت نام کنند.

  • شرایط کاربر:

1.داشتن ایمیل(برای ساختن ایمیل و نحوه کار با آن اینجا کلیک کنید)

2.داشتن نمونه کار نویسندگی، مثل وبلاگ ، در صورت نداشتن نمونه کار، مطلب نمونه کار خود را از طریق فرم نظرات ارسال کنید.

3.فعال بودن>>>>> ارسال حداقل یک پست در 24ساعت یا حداکثر 36 ساعت.

توجه:جنسیت مهم نیست

توجه۲:شرایط سنی ندارد

 


  • قوانین:

1-نوشتن هرگونه مطلب سیاسی.غیر اخلاقی.رکیک و غیر مربوط باعث حذف مطلب و در صورت تکرار شدن باعث حذف کاربر خواهد شد.

2-توجه داشته باشید که مطالب باید به صورت خلاصه در صفحه اصلی و به صورت کلی و با جزیات در ادامه مطلب درج شود

 

3.از ارسال مطلبی که از وبلاگ یا وبسایت های دیگر کپی شده ، در حد امکان بپرهیزید. از هر پنج پست حداکثر دو مطلب کپی شده باشد.

---------------------------------

 

وبلاگ ما همچنین از افراد با مهارت های زیر دعوت به همکاری میکند:

1. طراح قالب

2. افرادی دارای آشنایی کامل با زبان اچ تی ام ال  باشند.

3. آشنا به زبان جاوا  اسکریپ

4. دانشجویان  رشته (IT) یا مهندسی کامپیوتر



:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 468
|
تعداد امتیازدهندگان : 381
|
مجموع امتیاز : 381
تاریخ انتشار : 25 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اهداف وبلاگ خوشگذرونی.... وقت گذرونی.... بیکاری.... درست کردن یک وبلاگ جهانی گرفتن پیج رنک خوب تو گوگل دور هم بودن از نظرات همدیگر استفاده کردن هر چی که بخواین... . . .



:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد