خودم
نوشته شده توسط : علی

سلام. شاید براتون سوال پیش بیاد که من کی هستم؟!!!

علی هستم. مردی برای تمام فصول! با زلزله رودبار به دنیا آمدم . با زلزله بم بالغ شدم و نمی دانم ... شاید با زلزله تهران بمیرم.

مذکر!

20 سال سن

دانشجوی ترم سوم رشته مهندسی فناوری اطلاعات

در استان گیلان شهر صومعه سرا زندگی می کنم.

کتاب: هری پاتر

فیلم : فرا زمان

سریال: prison break

موسیقی: پاپ(خواجه امیری، یگانه)

ورزش: فوتبال، شطرنج

جمله مورد علاقه:خداوند به مشکلات ریاضی ما اهمیت نمی دهد. او به صورت عملی انتگرال میگیرد!

مهارت ها: منچ با مانع. تودوزی تانک. آبیاری گباهان دریایی.

 





:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: